Friday, November 21, 2008

Tag dari NaneE DayaT

Posted by mama-khayra at 1:55 AM
yeaaayyy nani tag aku...why i'm so hepii neyyhh..??sbb ni adelah 1st time aku kene tagged,hahaha gedik nk jawab nmpk..blogger-emoticon.blogspot.com

1) bekas kekasih saya adalah

somi saya..sbb die skang adelah somi saya bukan kekasih sayee..

2) saya sedang mendengar bunyi
citer jangan pandang blakang [ tak tgk dengar je sbb tak mengadap tv ]

3) mungkin saya patut
pegi tido..

4) saya suka belajar
biologi...tapi result biologi saya tak bagus..uhuukk sedeyyy

5) sahabat baik saya
somi dan anak saya...

6) saya tak paham
bila laki2 kata susah nk paham wanita...korang tau tak korang ni pon susah nk paham jugak..

7) saya kehilangan
err..blom terasa kehilangan ape2 lagi huhhuuuu

8) ramai yg berkata
saya tinggi...

9) makna nama saya ialah
tak ingat la..buleh??hahahaaa

10) cinta tu adalah....
perasaan yg sukar ditafsirkan

11) di suatu tempat
terdapat longgokan baju yg belum dilipat

12) saya akan cuba
jadik lebih baik dr semlm..ceeeaaaa skema jawapan

13) makna SELAMANYA ialah
forever..dalam kamus tulih cmtu kan

14) henpon saya...
n77...made in china la tapi ahhaha

15) saya paling meluat bila
tengok org berlagak tak tentu pasal

16) bila saya bangun dr tidur
saya akan cium khayra dulu..

17) party adalah
bukan jiwa saya...

18) haiwan yg paling cute
panda..[jawapan aku sama cam nanee].aku mula minat panda sejak tgk kungfu panda heeeeyaarrkkkk

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
15-20

20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
blogger asyik haanngggg.arrggghhh adekah blogger bengang saya asyik tukar2 html saye ekekkekee

21) mlm ini saya akan cuba
tdo awal...[tak jugak nmpknye sbb skang dh kol 1.40am]

22) saya btl2 inginkan
sebuah laptop baru berwarna pink.ade sesape sudi blikan?anyone pls...

23) bila tgk muka kt cermin pg td
tak tgk pon sebab takut pengsan tgk muka sendiri

24) shopping kompleks
tempat saya gi dating dolu2...tak suka ah gi taman,wa bukan minah bunga ehehehee

25) makanan segera biasanya

sedap dan menggemukkan [uh huuhhh]blogger-emoticon.blogspot.com

26) ayat2 terakhir kata pd org...
b dapat cari tak pedang?

27) nk pnjgkn tag ni?
kepada dd dudu,saliza,ning,nur,nuru...wahh ramai aku tag ni..korang sila lah buat yee..

lalalalallalaala~blogger-emoticon.blogspot.com

5 comments on "Tag dari NaneE DayaT"

Anonymous said...

statement ' b dpt cari tak pedang?' nguahahahha..adakah B anda kehilangan pedang super saiya??nguahahaha statement jaga yer..tau ler blog org kawen..:P

Anonymous said...

aku macam ala2 kompius...apakah ayat ini : "B dpt cari tak pedang?"

aku mcm musykil.....adakah laki ko tentera darat (tapi tentera darat pakai senapang..)

tentera laut perlukan pedang ker?hari2 bawak pedang pergi kerja?

**aku yg inesen dengan maksud pedang**

--bukan mcm nabel--hahahahah

mama-khayra on November 21, 2008 at 1:39 PM said...

nabel : aku baek ah tadenye nk sebut mende loocah kat sini akakakakaa

nur : seme askar pakai pedang...pedang istiadat tuh.pagi tadi ade parade ehehhehee..ye ye aku tau ko inesenn..

Anonymous said...

Jadi..ko edit sikit ler part tu..hahaha

26) ayat2 terakhir kata pd org...
b dapat cari tak pedang? << maksud aku..pedang istiadat yer tawan2

mama-khayra on November 21, 2008 at 3:23 PM said...

kakakakaa korang ni lawak la..tak penah aku terpikir pedang tuuutttt...

 

my SouL ~ my LifE ~ my LovE Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Sponsored by Online Business Journal